De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het product.
Als u producten van verschillende merken besteld, is het mogelijk dat u meerdere leveringen ontvangt.
Normaal gesproken wordt uw pakket geleverd binnen 1-2 dagen, mits op voorraad. Anders kan het zijn dat het langer duurt voordat uw pakket aankomt. Rufi Drapaki Krabpalen / krabtonnen heeft standaard een levertijd van 3 tot 4 weken omdat elke bestelling met de hand wordt gemaakt.
Door wie uw pakket bezorgd wordt hangt af van welke leverancier uw pakket afkomstig is, denk aan PostNL, DPD, GLS.
Bovengenoemde levertijden gelden als indicatie en niet als fatale termijn. The QutyCats Shop is nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden. De maximale levertijd zal 30 dagen bedragen tenzij anders overeengekomen.
The QutyCats Shop kan niet aansprakelijk gesteld worden voor afwijkingen in prijzen, afbeeldingen en teksten.
The QutyCats Shop zorgt voor bezorging per post of verzending op enige andere wijze ter keuze van The QutyCats Shop.
De eigendom van producten gaat over op koper bij aflevering indien producten betaald zijn.
De koper is verplicht de gekochte zaken af te nemen op het moment waarop hem deze ter beschikking staan of aan hem ter hand worden gesteld, indien koper afname weigert of nalatig is met het verstrekken van informatie of instructies, noodzakelijk voor de levering, zullen de voor levering bestemde producten worden opgeslagen voor risico van de koper nadat The QutyCats Shop hem heeft verwittigd. De koper zal in dat geval alle aanvullende kosten verschuldigd zijn.
De dagelijkse kattenboodschappen zoals voer en grit worden iedere dinsdag besteld. Voer van Orijen kunt u alleen apart bestellen of samen met Applaws Natural Cat Litter.
Alle producten worden netjes gewogen zodat je duidelijk kan zien of je nog binnen de normale pakket tarief valt.
De pakketdiensten worden steeds strenger…en eerlijk is eerlijk, sommige pakketten zijn ook wel heel erg zwaar of onhandig. Daarom worden er steeds vaker toeslagen gerekend. Voer en kattenbak vulling kunt u ook heel gemakkelijk afhalen (wel even informeren of er genoeg op voorraad is).
Als je bestelde product niet op voorraad is dan meld ik dat meteen en wordt je geld retour gestort of gezocht naar een oplossing of alternatief. Had je behalve dat ontbrekende product nog meer items besteld? Dan zal de bestelling meteen na binnenkomst van het ontbrekende artikel worden verzonden.
Wanneer het pakket al gehavend bij je aankomt maak hier dan foto’s van VOOR je het openmaakt EN laat de postbode hier een aantekening van maken.
Controleer altijd direct na ontvangst van je bestelling of de artikelen onbeschadigd en compleet volgens je bestelling geleverd zijn. Als dat niet het geval is, meld dat dan binnen 48 uur na ontvangst per mail.
Zijn er dingen stuk maak dan een aantal duidelijke foto’s van maximaal 300KB per stuk van de schade en stuur deze foto’s met je melding via het contact formulier.. Ik laat je dan zo snel mogelijk weten wat de vervolgstappen zijn en ga er vanzelfsprekend voor zorgen dat je klacht naar tevredenheid wordt opgelost.